Start nowego biznesu – jak wypromować restaurację?

Założenie nowej marki za każdym razem wiąże się z wieloma pytaniami. Jednym wydaje się strategia dotarcia do klienta. To badanie jest niezwykle ważne w branży gastronomii, jako że z jednej strony rynek staje się w rozmaitych miejscach nabity, z drugiej jednakże konsumenci często typują to, co poprzednio poznali. Jak w takim razie zwabić klientów do nowego baru?

W dzisiejszym świecie niepodobna osiągnąć sukces, o ile akcji marketingowej nie rozpocznie się sporo przed startem baru. Warto rzetelnie rozważyć strategię, na którą ma się składać m.in. logo miłe dla oka, rozpoznawalna nazwa a także pociągający sposób przyciągania klientów. Niech wizualny zakres lokalu wpija się w umysły oraz serducha możliwych gości, nie tylko w niedalekiej przestrzeni! Jak najbardziej da się to spleść z akcją rabatową, na przykład dla wstępnych 40 osób, które przyjdą skonsumować z otrzymaną ulotką.

W czasach internetu w zasadzie nie da się zareklamować marki bez sięgania do sieci. Zaprojektujmy przyjazną odbiorcom witrynę z podglądem karty dań, stwórzmy konta na portalach społecznościowych, może wręcz profil na YouTube, jeżeli nie lękamy się od czasu do czasu znaleźć się przed kamerą i powiedzieć parę słów np. o zdrowym żywieniu. W takich mediach warto również podjąć próbę zaaranżować konkurs, w którym nagrodą będzie duży rabat przy pierwszej wizycie. Dobrze będzie podobnie pomyśleć o profesjonalnym pozycjonowaniu stronki www, może także o płatnych ogłoszeniach w Google czy na Facebooku. Im więcej miejsc, w których klient nas ujrzy, tym odpowiedniej.

O ile mamy taką sposobność, jesteśmy w stanie zaofiarować voucher do własnej restauracji w regionalnych imprezach albo grach dobroczynnych. Sprawi to, że zajrzą do nas kolejni klienci, którzy są w stanie nas z większą chęcią rekomendować kolegom ze względu na tryb dotarcia do restauracji. Nic nie przeszkadza, by określić podobnie ciekawą ofertę biznesową oraz skierować ją do pobliskich korporacji. Służbowy lunch w nowym punkcie ma szansę stać się interesującą alternatywą dla przedsiębiorców. Po prawdzie jesteśmy w stanie znaleźć sobie multum grup, którym zdołamy proponować kooperację. Całość zależy od pytania, jaką mamy strategię swej restauracji plus jakiego typu aura zatem będzie w tym miejscu panowała.

Może Ci się również spodoba